Buderus – jakość, niezawodność i doświadczenie
Buderus jest wiodącym na świecie producentem niezawodnych i wysoce efektywnych rozwiązań systemowych w branży grzewczej. Wyróżnia nas wszechstronna oferta, różnorodność produktów oraz bogate doświadczenie, jak również dążenie do wyznaczania nowych standardów w branży. Przykładem mogą być urządzenia Buderus, w których zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania w technice grzewczej. Fachowiec doradzi najlepiej Klienci cenią markę Buderus przede wszystkim za wysoką jakość produktów oraz możliwość ich łączenia w kompleksowe rozwiązania systemowe. Dzięki długiej tradycji i konsekwentnym działaniom rozwojowym Buderus zyskał status eksperta w dziedzinie wytwarzania, przechowywania i dystrybucji energii cieplnej. Fachową wiedzę wykorzystujemy do tworzenia optymalnych produktów oraz zapewnienia najlepszych usług doradczych.
Buderus marką międzynarodowego koncernu Bosch
Grupa Bosch Thermotechnik GmbH, do której należy marka Buderus, to największy producent systemów grzewczych w Europie mający sieć dystrybucyjną na całym świecie. Bosch Thermotechnik ma w swoim portfolio wiele silnych międzynarodowych i lokalnych marek oraz zróżnicowane spektrum produktów, które są produkowane w 21 fabrykach w 11 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. Grupa Bosch – wizja, wartości, misja Firma Bosch zawsze kierowała się ustalonymi wartościami. Wiele z tych wartości pochodzi od założyciela Roberta Boscha, niektóre z nich zmieniły się, a jeszcze inne powstały na przestrzeni dekad. Nasze wartości odzwierciedlają sposób prowadzenia działalności, tj. profesjonalną etykę w kontakcie z partnerami biznesowymi, inwestorami, pracownikami oraz
społeczeństwem.
Wizja Bosch: Tworzyć wartości – żyć według wartości
Wizja jest nadrzędnym wyobrażeniem przyszłości przedsiębiorstwa. Wyznacza ona kierunek dalszego, aktywnego rozwoju Grupy Bosch. Celem Bosch jest poprawa jakości życia, dzięki innowacyjnym i praktycznym rozwiązaniom. Bosch we wszystkich obszarach działalności dąży do osiągnięcia trwałego sukcesu ekonomicznego i zdobycia wiodącej pozycji rynkowej.